La hawla wala quwwata illa billah.

Thursday, November 7, 2013

Officially Graduated!



Assalamualaikum. Hai hai hai!

Gile lama tak update, dekat setahun jugak la kan? ke setahun lebih dah? Tah orang ingat aku ke idak lagi dah. Ke tak pernah ingat pon? Hahaha. Sebenarnya lama gile tak update sebab nak fokus dengan final year projek. Sebagai pelajar tahun akhir yang sangat berwibawa, berdedikasi dan berdisiplin, maka aku buat keputusan untuk stop kejap blogging. Pergh, nampak tak wibawanya aku? kahkahkah

Sekarang aku baru habis degree, baru je abis konvo haritu. Rasa terharu gile dah graduated, dalam masa yang sama rasa sedih sebab tinggalkan kehidupan univerisiti yang gile awesome. Serious tak tipu! Buat yang masih belajar tu, hargailah setiap detik anda di institusi memasing. Gile padu kan ayat aku? Hahahaha. Biasalah lama tak menaip ni, rasa macam ayat pon aku dah tak reti nak buat secara proper. *ketuk kepala*

Ok, tak nak cakap panjang sebenarnya sebab aku pon dah lama tak menaip, so idea pon dah tak de sangat. Kena ploish balik otak yang berkarat ni, pakai clorox. Hahaha. Kat sini aku selit la gambar graduasi aku yang tak seberapa ni. Selamat menonton! Eh? :p

Pre-Graduation Photoshoot








Graduation's Day!













1 comment:

Unknown said...

congrats dah graduate. pasni, rajin2 lah update blog. :)